søndag den 13. april 2014


Chicago er en meget stor by. Der bor mere end 3 millioner mennesker. Inde i centrum er der mange sky-skrabere.

onsdag den 9. april 2014

Dette er Tristans side. Han skriver lidt om vores tur til Chicago. Og viser billeder fra turen.

Her er Tristan med en rigtig, amerikansk morgenmad. Det er vores første morgen i Chicago: