Tristans side
søndag den 13. april 2014
Chicago er en meget stor by. Der bor mere end 3 millioner mennesker. Inde i centrum er der mange sky-skrabere.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar